ictrain-pkp blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2003

…juz teraz to nawet moje mysli sa jakies takie nieczytelne…czasem to juz sam nie wiem, co ja sam mysle, co robie, czego chcę, czego pragnę, czego potrzebuje, znaczy moze wiem, czego pragne i potrzebuje,ale nie wiem, czy to w ogole jest na tym swiecie…czasem mi sie wydaje ze jest…ale to mnie w ogole…nie chce…choc ja bym bardzo chcial…

…chyba ta zima…albo moze co innego,..ale jakos na mnie żle cos dziala…tak mi smutno…zwyklego ciepla wciaz mi brak i brak…

…nie umiem jakos rozreklamowac swojego bloga…gosci mam malutko…ale przeciez…tak naprawde to ja mam pisac…dla siebie…a nie dla kogos…jednak milo jest gdy ktos tez to przeczyta…to jakby zyła cząstka mnie w nim…pozdrawiam…

…dwa dni samotności,czyli 25 i 26 grudnia…tak mnie nastroiły na myslenie…i stwierdzilem,ze kilka osob mialo ogromny wplyw na moje zyc,ze moze gdyby nie one to by inaczej ono wyglądało…o to te osoby:

1, 2.Agata i Ania – gania.jpg
3.Bonia – image.jpg
4.Dorota – dorota.jpg
5.Milka – szkola0010.JPG
6.Sarah – Untitled-Scanned-02.jpeg
7.Stefan – P1010103.JPG.jpg

Mam nadzieje,ze sie nie obrazicie,ze są tu Wasze zdjecia…

..Wszystkim co odwiedzają moj blog…Wszystkiego najlepszego…


  • RSS