ictrain-pkp blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2006

Plan:)

Brak komentarzy

Własnie, w poniedziałek rozpoczął się nowy semestr, dlatego umieszcze plan jak zwykle, gdyby ktoś chciał się ze mną umówić, albo cosik:) to, żeby wiedział kiedy mogę mieć dla niego czas :)
Ogólnie zapraszam do umawiania się ze mną, jednak najchetniej to w piątki i soboty:) Jednak w inne dni tygodnia również, jesli ktos bedzie mial takie zyczenie.
sem2.JPG

…Minął ostatni weekend ferii, pełen podrózy. Piątek Konin:), Sobota Wieliczka+Kraków, Niedziela Działdowo+Mława :)
Podróże bardzo udane, pogoda przemienna, piątek i niedziela – deszcze, natomiast sobota piękne Słoneczko :) Miło było, tylko szkoda,ze już jutro do szkoły trzeba iśc i koniec lenistwa, i trza się ponownie za nauke brac :P Nie ma lekko;)

No mogłaby się juz ta zima skończyć…Dzisiaj znowu mrozek i pada śnieg;) A dzisiaj był egzamin,ale sie nie zdal,ale pierwsze koty za płoty;](mozna sie pocieszyc,albo zdolowac,ze na 20 osob, tylko 1 zdala., Jutro kolejny egzamin with Somebody;p, mam nadzieje,ze ten lepiej pójdzie ;) i wbrew pozorom ten jutrzejszy jest tańszy;p mimo dojazdu;p
Ogólnie ferie sie kończą,;) Troszke szkoda,ale z drugiej strony to bedzie co robic przynajmniej :)

„…Ale właśnie o te codziennie zwyciestwa trzeba walczyć, ofiarnie i cięzko…”

Motto z 1953 roku, ale prawdziwe:)

Im więcej zdanych egzaminów tym większa odporność na stres.

…chciałbym się dowiedzieć o czym myslal autor słów do tej piosenki gdy je opisał, co miał na myśli…

Może ktoś z Was ma jakies pomysly na interpretacje tych słów:

Białym latawcem dzień wypłynął,
nad wzgórzami biała sukienka,
Sen się skończył, ale nie minął,
stoi w oknie, stoi panienka.
Popłyniemy białym latawcem,
on przyrzeka, ona mu wierzy,
Wiatr na wzgórzach zbiera dmuchawce,
ktoś na alarm w chmurę uderzył.

Płyną, płyną, płyną nad ciszą,
pewnie siebie już nie usłyszą,
On ją woła, ona nie słyszy,
sen bezsenny, sen ją kołysze.
On latawcem białym na niebie,
ona płynie dokoła siebie,
Płoną chmury w pijanej bieli,
rozpłynęli się, rozpłynęli…
Białym latawcem dzień wypłynął,
białe wino w jeziora szklance,
Przyjechało ruchome kino,
świat się kręci w szalonym tańcu.
Popłyniemy białym latawcem,
on przyrzeka, ona mu wierzy,
Będę twoim nadwornym krawcem,
centymetrem miłość wymierzę.

Płyną, płyną, płyną nad ciszą,
pewnie siebie już nie usłyszą,
On ją woła, ona nie słyszy,
sen bezsenny, sen ją kołysze.
On latawcem białym na niebie,
ona płynie dokoła siebie,
Płoną chmury w pijanej bieli,
rozpłynęli się, rozpłynęli…

..Dziękuję za trzymanie za mnie kciuków:)
Jestem bardzo zadowolony z wyników:) Tj.

Matematyka: 4,5
Informatyka:5,0
Grafika 3,0
SiPT 4,5
Ekonomia 4,0
Materiał. 4,0
Historia 5,0

Teraz dwa tygodnie ferii, i znowu nauka…;/ eh…niedobrze, jak sobie pomysle, to az mnie dreszcze przechodzą…a wszystko przez to,ze jakoś w Lo, to wystarczylo bardziej logicznie myslec, mniej trzeba bylo sie uczyc, a tutaj sa niektore przedmioty, ktorych sie niestety,trzeba naprawde uczyc duzo;/

w przyszłym semestrze czekają mnie takie przedmioty jak Elektrotechnika, Matematyka, Angielski, Mechanika Techniczna, Podstawy Budowy Maszyn, Meteriałoznawstwo, Grafika Inżynierska, Informatyka. Nieładne nazwy;p

…Trzymajcie za mnie kciuki:) Dzisiaj wynik ostatniego egzaminu, teoretycznie z przedmiotu ktory powinien byc fajny (systemy transportowe), a to własnie ten przedmiot sprawia mi najwiecej klopotu. Może nie pasujemy do siebie z wykladowcą po prostu ;)


  • RSS