ictrain-pkp blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2007

Coraz cieplej:) noce coraz krótsze;) A tu się coraz szybciej zbliża sesja Teraz sporo kolokwiów przez najbliższe 3 tygodnie, a potem sesja…
4 dni pod rząd egzaminy. W tym semestrze mam 10 przedmiotów do zaliczenia i z tego mam z 4 egzaminy(Infrastruktura Transportu, PBM II, Fizyka, Podstawy Elektroniki). Do tej pory mam jeden zaliczony czyli Mechanike na 4,5:) i się cieszę,ze chociaż jeden, heh:)
Śliczna pogoda:) W sam raz na spacerki:) tylko troszke czasu nie ma i uczulenie męczy;] i chętnych tez braku;d. Ale może gdzies w sobote,czy niedziele mi się uda wybrać na trochę. W zeszłą niedziele byłem nad Świdrem:) Fajnie tylko momentami troszkę za ciepło;)

Wczoraj jak jechałem do szkoly na przystanku byłem świadkiem takiej o to scenki rodzajowej:

Dwóch „grzebaczy smietnikowych” sobie stoi, jeden z nich pali papierosa.

Grzebacz bez papierosa : Daj się zaciągnąć
Grzebacz z papierosem : Nie dam!
Grzebacz bez papierosa : No daj…
Grzebacz z papierosem :Mówię,ze nie dam, to Ci k.. nie dam, odwal sie!!
Grzebacz bez papierosa : Nom daj, dam ci kilka puszek.
Grzebacz z papierosem : A no chyba,że tak to masz…

No i ten bez papierosa przesypał kilka puszek ze swojej siatki do siatki tego drugiego i za to mógł się zaciągnąć…
i jak zdefiniować szczęście? Jednemu wystarczy papieros,czy wino,a drugi ma pałace i jeszcze mu mało… Żebyście widzieli uśmiech na twarzy tego co zdobył tylko kilka duszków papierosowego dymu;)

Dzisiaj się dowiedziałem o „rewelacyjnej” wiadomości:

„W rządowym rozkładzie jazdy na piłkarskie mistrzostwa Europy o pociągach nie ma bowiem mowy.

Pierwsze skrzypce ma grać transport samochodowy i lotniczy. Plan zakłada skierowanie całego ruchu pasażerskiego na autostrady A1, A2 i A4, które dopiero wybudujemy. Na mecze rozgrywane na Ukrainie kibice polecą samolotami.”

Nie podoba mi sie to,ale niestety w Polsce koleje traktuje sie jak cos zupełnie niepotrzebnego i nie daje sie na nie nawet złotówki….


  • RSS